

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Zadzwoń do nas
Jeśli uważasz, że z zakupionym produktem jest coś nie tak - brakuję mu części (towar niekompletny) albo nie działa (w ogóle), czy też działa, ale nie w sposób jaki oczekujesz - ZADZWOŃ !! Spróbujemy pomóc telefonicznie ( poradą , wskazówką, instrukcją co robić dalej).
W 2017 minie nam 20 lat pracy, więc jest nas naprawdę ciężko zaskoczyć.
W przypadku gdy się nie uda ... czytaj dalej.... :)
2.Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P.H. Rolzbyt Janusz Parcheniak
Waryńskiego 13
57-200 Ząbkowice Śląskie
tel. kontaktowy: +48660790923
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
P.H. Rolzbyt Janusz Parcheniak
Waryńskiego 13
57-200 Ząbkowice Śląskie
tel. kontaktowy: +48660790923
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.