Producenci
Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zadzwoń do nas

Jeśli uważasz, że z zakupionym produktem jest coś nie tak  - brakuję mu części (towar niekompletny) albo  nie działa (w ogóle), czy też działa, ale nie w sposób jaki oczekujesz - ZADZWOŃ !! Spróbujemy pomóc telefonicznie ( poradą , wskazówką, instrukcją co robić dalej). 

W 2017 minie nam 20 lat pracy, więc jest nas naprawdę ciężko zaskoczyć.

W przypadku gdy się nie uda ... czytaj dalej.... :)

2.Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.


3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.


4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P.H. Rolzbyt Janusz Parcheniak
Waryńskiego 13

57-200 Ząbkowice Śląskie

tel. kontaktowy: +48660790923

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.H. Rolzbyt Janusz Parcheniak
Waryńskiego 13

57-200 Ząbkowice Śląskie

tel. kontaktowy: +48660790923


Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


  

Kontakt

P.H. Rolzbyt Janusz Parcheniak
Waryńskiego 13
57-200 Ząbkowice Śląskie

+48 660790923

(od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-17:00)

sklep@rolzbyt.pl

Nr konta:

48 9533 0004 2001 0001 2928 0001

 

Wysyłka

Koszt paczki do 30 kg

Przelew - 17,50 PLN

Pobranie - 22 PLN

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl